Nous sommes le 25 Juin 2018 10:29

Selling BLUE DYE ROTOR 100$ PRICE REDUCED 
Auteur Message

Message Selling BLUE DYE ROTOR 100$ PRICE REDUCED
Hi, I am selling my spare blue dye rotor. I bought it here for 120$. I've used it once with no problems but the previous owner suggests using a speedfeed because the lid can open up when you run around I personally don't like speed feeds so to me a good lid is important. The rotor works perfectly though and i'll show you when you see it.

Reason for selling: I have two rotors so I want to get rid of my blue one since my black one looks better with my gold/silver marker.

Desoler pour mon francais faible.
Salut, je vends mon blue dye rotor. Je l'ai acheter sure ce site web pour 120$. Je l'ai utiliser un fois sans problem mais l'ancien proprietaire a suggerer d'utiliser un speedfeed parce que quand tu cours sa peut ouvrir. Le rotor fonctioned parfaitement, je vais demontrer sa quand vous le verais? voirer?

Raison de vends: Jai deux rotor et le blue ne match pas aussi beau avec mon argent/d'or marquer. Merci.

PICTURES!

http://imgur.com/XTxtsW5
http://imgur.com/ujPb1Oo

Price reduced because my bro played with it and slid around alot so the left side got scratched a bit.
Prix reduit parceque mon frere l'a utiliser et glisser donc le cote gauche est genre scratched

12 Nov 2013 00:39
Afficher les messages précédents:  Trier par